
Duże koncerny międzynarodowe z reguły wybierając pracowników, starają się sprawdzić, czy poszczególne osoby potrafią pracować w stresie, ale jeszcze ważniejszym wyróżnikiem jest dla nich, czy potrafią pracować zespołowo. Tak, to rzeczywiście duża umiejętność umieć pracować w dużym zespole i razem wypracowywać wspólny rezultat. Każda osoba z grupy dysponuje różnymi umiejętnościami i dlatego doskonale się uzupełniają. Można opracować różne warianty rozwiązania danego problemu. Odpowiedzialność za podejmowane decyzje spada na całą grupę. Nie zawsze jest to jednak możliwe. Są stanowiska pracy, gdzie praca indywidualna jest koniecznością i po prostu nie ma czasu na dyskusje i uzasadnianie swoich pomysłów. Wyobraźmy sobie, że księgowy zaczyna dyskutować na temat budżetu i pytać o zdanie innych pracowników. Przecież byłby to zupełny absurd. Księgowy ma do wykonania konkretną samodzielną pracę i tylko on za nią odpowiada. Podobnie jest w przypadku prezesa formy. Jeśli podejmuje on strategiczne decyzje, to podejmuje je w ostateczności samodzielnie. Oczywiście może pytać o zdanie różne osoby i konsultować się z nimi, ale ostatecznie tylko on jest odpowiedzialny za swoją decyzję. Sam proces jest zdecydowanie krótszy. Każda z tych form pracy ma więc swoje wady i zalety. Wszystko zależy od rodzaju wykonywanej pracy.