Parametry oraz dodatkowe funkcje firmowego internetowego konta pocztowego

Parametry oraz dodatkowe funkcje firmowego internetowego konta pocztowego

Firmowe konto pocztowe powinno mieć odpowiednie parametry oraz wszelkie potrzebne do profesjonalnego kontaktu z klientami oraz współpracownikami funkcje. Przy wyborze firmowego konta (które powinno mieć w domenie nazwę firmy), trzeba zwrócić uwagę na ilość skrzynek, jaka jest oferowana w jego ramach. Jest to liczba osobnych pocztowych kont, które można utworzyć w ramach jednej domeny. Pozwala to na korzystanie przez pracowników z osobnych kont, z przypisanym hasłem i loginem. Można więc utworzyć osobną skrzynkę np. dla pracownika sekretariatu, osobną dla sprzedawcy itd. Dzięki temu zachowana zostanie tajemnica korespondencji. W początkach swojej działalności firma nie potrzebuje bardzo dużej ilości kont pocztowych, dlatego może wybrać hosting z w miarę niską opłatą. Istnieje możliwość późniejszego dokupienia dodatkowych skrzynek, by w przypadku rozwoju firmy można było tworzyć osobne konta np. dla nowych pracowników. E-maile wraz z załącznikami przechowywane są na koncie hostingowym, które działa w ramach tego samego limitu co strona WWW. Trzeba więc zwrócić uwagę na pojemność konta. Ważne są także dodatkowe funkcje, jakie oferuje dostawca hostingu. Mogą to być np. filtr antyspamowy, autoresponder, aliasy poczty czy funkcja catch-all. Tego typu funkcje bardzo się przydają w prowadzeniu firmowej poczty.

[Total: 1    Average: 3/5]

You can leave a response, or trackback from your own site.