Jak sprzedać produkt

Jak sprzedać produkt

Nie jest już prawdą, że dobry produkt lub usługa sprzedadzą się same. Nic bardziej mylnego. Przy obecnym kryzysie gospodarczym oraz mnogości produktów i usług na rynku musimy się reklamować. Już w momencie tworzenia biznesplanu doskonale wiemy do jakiego klienta musimy się udać z ofertą. Inaczej będziemy reklamować produkty dla ludzi młodych i przy użyciu innych nośników. Zupełnie inaczej będziemy rozmawiać z klientem, który jest w wieku produkcyjnym. Duże firmy mają ułatwione zadanie. Na reklamę bowiem przeznacza się znaczne kwoty. Można wynająć agencję reklamową, która w profesjonalny sposób zajmie się rozpoznawaniem klienta, a następnie przygotuje odpowiednią kampanię reklamową, które będzie na tyle skuteczna, że podniesie wartość sprzedaży. Małe firmy, zwłaszcza jednoosobowe mają z tym większy problem, bo po prostu na reklamę nie mają specjalnych funduszy. Z reguły nie jest je na nie stać. Powinny więc inaczej docierać do klienta, ograniczając się na początku do rynku lokalnego. Warto więc reklamować się na łamach lokalnej prasy, pokazywać się na targach i biznesowych spotkaniach. Dużą rolę odgrywa też marketing szeptany, czyli kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zadowolonych klientów. Jeśli nasi pierwsi klienci odejdą zadowoleni, na pewno przekażą pozytywną informację dalej, a my dzięki temu zyskamy dobrą opinię i renomę.

[Total: 1    Average: 5/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.