Jak otrzymać pracę

Jak otrzymać pracę

W czasie kryzysu zdobycie satysfakcjonującej pracy wcale nie jest prostą sprawą. Trzeba posiadać nie tylko właściwe kwalifikacje, ale i umieć się zaprezentować oraz systematycznie pokonywać kolejne etapy w procesie rekrutacji. To wcale nie jest prosta rzecz i czasami, mimo setek wysłanych ofert, nadal pozostajemy poza tradycyjnym rynkiem pracy. Sytuacja jest dość trudna zwłaszcza w momencie, gdy pracodawcy chętniej zwalniają niż zatrudniają. Prawdą jednak jest, że wiele osób mimo problemów prace dostaje i to nawet na bardzo dobrych warunkach. Co należy więc robić, by znaleźć dobrą pracę. Przede wszystkim ważna jest nie tylko wiedza teoretyczna ale i umiejętności praktyczne. Każdy kandydat powinien mieć przygotowane dwa podstawowe dokumenty, które rozsyła do potencjalnych pracodawców. Są to CV i list motywacyjny. Pamiętajmy, że nie mogą to być dokumenty standardowe, przepisane gdzieś z internetu. Osoba, która przegląda dokumentacje powinna od razu zauważyć nasze dokumenty. Jeśli się w pozytywny sposób wyróżniają, prawdopodobnie zostaniemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, podczas której powinniśmy zaprezentować się z jak najlepszej strony. Ważne jest wtedy i właściwe ubranie, mowa ciała i umiejętność prezentacji, przekonanie do siebie rozmówcy w ciągu kilku minut. Musimy po prostu przekonać do siebie inna osobę.

[Total: 1    Average: 3/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.