Dbałość o klienta

Dbałość o klienta

To normalne, że każde przedsiębiorstwo pragnie zarobić na swoim produkcie, przecież trzeba zapłacić kontrahentom, pracownikom, a i sam pracodawca nie może stracić. Są jednak pewne zasady, których nie można przekroczyć nawet w trosce o spodziewane zyski. Przedsiębiorca i jego działania powinny być etyczne już na etapie reklamowania produktu lub usługi. Reklamując powinniśmy pamiętać przede wszystkim o tym, żeby przekazać rzetelną informację, która ma pokrycie w jakości produktu. Jeśli bowiem klient kupi dany towar, a nie będzie się to pokrywało z informacjami jakie wcześniej uzyskał, stracimy nie tylko wiarygodność jako przedsiębiorcy, ale i nasze postępowanie będzie niewłaściwe. Nie można zarabiać kosztem innego człowieka. Taki kodeks etyczny wydaje się anachronizmem we współczesnych czasach, ale uczciwość zawsze powinna stać na pierwszym miejscu. Konkurując z innymi przedsiębiorcami również powinniśmy kierować się zasadami uczciwości i prawdomówności. Nie można na przykład podszywać się pod znane marki, używać produktów niższej jakości niż ta deklarowana, albo stosować nieuczciwe ceny. Ta droga na skróty może skończyć się nawet w sądzie, a na pewno popsuje nam opinię, a ta jest przecież najważniejsza w prowadzeniu biznesu. Istotne jest też regulowanie wszelkich zobowiązań wobec klientów i podwykonawców.

[Total: 1    Average: 4/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.